ფიზიკური აქტივობა

Good Method Of Getting Buy A Research Paper For College visit here Shrewd Method Of Getting Essay Writing Service Singapore

essay writersbuy college paper onlineessay writing service

რატომ არის მნიშნელოვანი ფიზიკური აქტივობა ადამიანის, განსაკუთრებით მოზარდების, ჯანმრთელობისთვის?

სამედიცინოდ დადასტურებულია, რომ რეგულარული ფიზიკური აქტივობა:

  • ამცირებს სხვადასხვა სახის დაავადებების რისკს, მაგ. სიმსივნით დაავადების რისკი მცირდება 50%-მდე, ასევე, 50%-მდე მცირდება შაქრიანი დიაბეტით დაავადების ალბათობა; ინსულტისა და გულის სხვა დაავადებებს რისკი მცირდება 35%-ით; ძუძუს კიბოს – 20%-ით;
  • ზრდის სიცოცხლის ხანგრძლივობას – ადრეული გარდაცვალების რისკი მცირდება 30%-ით;
  • არეგულირებს ძილის რეჟიმის;
  • აუმჯობესებს განწყობას: დღეში დაახლოებით 30 წუთი ფეხით სიარული ორგანიზმში და ტვინში ააქტიურებს სხვადასხვა ქიმიურ ნივთიერებებს, რაც ხელს უწყობს ე.წ. „ბედნიერების ჰორმონების“ გამოყოფას;
  • საშუალებას გვაძლევს ვაკონტროლოთ ჩვენი წონა. ფიზიკური აქტივობის დროს ხდება კალორიების დაწვა, რაც ხელს უწყობს ჭარბწონიანიანობის რისკის შემცირებასა და სასურველი წონის შენარჩუნებას;
  • ფიზიკური აქტივობა არ გულისხმობს მაინცდამაინც სპორტულ დარბაზში სიარულს. ფიზიკური აქტივობა შეიძლება მოიცავდეს ჩვეთვის სასიამოვნო საქმის კეთებას, მაგ. ცეკვა, სეირნობა, სპორტის სხვადასხვა სახეობის აქტივობებში ჩართვა და სხვ.
  • ფიზიკური აქტივობის შედეგად ჩვენი ძვლები და კუნთოვანი სისტემა უფრო ძლიერი და ჯანსაღია და ორგანიზმის იმუნიტეტიც უფრო მაღალია;
  • ასევე, ორგანიზმი უფრო მხნეა და უფრო უკეთ ვართმევთ თავს ყოველდღიურ ვალდებულებებს;
  • ორგანიზმის სიჯანსაღე ხელს უწყობს ტვინის აქტიურ მუშაობას და გონების უკეთ კონცენტრაციას;
  • ბოლოს და ბოლოს, გავიხსენოთ საუკუნეების წინ შექმნილი პოსტულატი: „ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სულია“.

essay writing service